logo Rivi Ronen - Transparent - DEC 5

טלפון: 054-593-8899

נעים להכיר

שמי ריבי רונן וינשטיין

ואני עורכת לשון בעלת ניסיון של 20 שנה. אני מספקת שירותי עריכה לשונית לספרים, מגזינים, אתרי אינטרנט, עבודות אקדמיות, ובעצם כמעט לכל טקסט שאפשר להעלות על הדעת: מחזות, מתכונים, דו"חות, ולאחרונה ערכתי והבאתי לדפוס סיפור לידה מרגש שכתבה יולדת טרייה. אהבה נוספת שלי היא כתיבה והפקה של ביוגרפיות וסיפורי חיים.

 

סיימתי תואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה ובסוציולוגיה באוניברסיטת תל אביב ולימודי תעודה בעריכה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת בר־אילן. זכיתי ללמוד אצל העורך והמתרגם אמציה פורת שנים אחדות לפני פרישתו לגמלאות, ודמותו מלאת ההשראה מלווה אותי עד היום.

 

במשך 13 שנה ערכתי כתבות, מדורים וביקורות אומנות במוסף "גלריה" של עיתון "הארץ". כמו כן כתבתי כתבות בענייני בריאות, וכחובבת מושבעת של בעלי חיים כתבתי את המדור "בית החיות". שנתיים נוספות עבדתי בעריכת לשון ב"כלכליסט". בעשור האחרון אני עורכת תוכן ולשון ללקוחות פרטיים ולהוצאות לאור, הפעם כעצמאית.

 

בעבודתי אני מחויבת תמיד לדייקנות, ליצירתיות ולתשומת לב לפרטים הקטנים. בד בבד עם ידיעת כללי הדקדוק של האקדמיה ללשון העברית אני קשובה לסגנונו של הכותב, למוזיקליות של הטקסט ולמשלב הלשוני שבו הוא נכתב, ומנסה למצוא את שביל הזהב בין הכללים היבשים לבין ניואנסים דקים של ניסוח.

wa.me/972545938899

0545-938899

ronen.rivi@gmail.com